영화

주홍글씨(Only When I Sleep )

diamond(김형돈) 2005. 10. 4. 11:25
 

 

Only When I Sleep-Sung By The Corrs(97.Talk on Cotners.Rock)


You're only just a dreamboat Sailing in my head

당신은 오직 내 머릿속 공상에서만 존재합니다.

You swim my secret oceans Of coral blue and red

당신은 내 비밀의 바다속 푸르고 붉은 산호사이를 헤엄치지요

Your smell is incense burning Your touch is silken yet

당신의 향기는 타는 듯하고 감촉은 비단같아요

It reaches through my skin

그 향기가 나에게 닿으면

And moving from within It clutches at my breast

내 가슴 속에 강하게 스며들죠


But it's onlywhenIsleep See you in my dreams

그렇지만 당신을 오직 꿈에서만 볼수 있습니다.

You got me spinning round and round

당신 자꾸 내 주위를 빙글 빙글 맴돌며

Turning upside-down But Ionly hear you breathe

오르락 내리락하고, 당신의 숨소리만 들리네요

Somewhere in my sleep Got me spinning round and round

당신은 내 잠결 어디선가 내 주위를 맴돌면서

Turning upside-down But its only whenIsleep

위아래로 오르락 내리락 하지만 그것은 단지 내가 잠들었을 때 뿐입니다.


And when I wake from slumber Your shadow's disappear

내가 선잠에서 깨면, 당신의 그림자는 사라지고

Your breath is just a sea mist Surrounding my body

당신의 숨결은 지금 내몸을 감싸고 있는 바다의 안개가 됩니다.

I'm workin' through the daytime But when it's time to rest

나는 지금 일을 하다가  쉬는 시간에

I'm lying in my bed Listening to my breath Falling from the edge

침대에 누워 내 힘든 숨소리를 듣고 있어요

But it's only when I sleep See you in my dreams, (dreams)

그러나 단지 꿈속에서만 당신을 볼수있습니다.

You got me spinning round and round Turning upside-down

당신은 오르락 내리락 내 주위를 맴돌지만

But I only hear you breathe Somewhere in my sleep, (in my sleep)

나는 내가 잠들었을 때만 당신의 숨소리를 듣습니다

Got me spinning round and round Turning upside-down

내 주위를 맴도는 당신

But its only when I sleep It's only when I sleep

그러나 오직 내가 잠들때만

It's reaching through my skin Movin' from within

나에게 당신의 숨결이 닿아서

And clutches at my breasts...

내 가슴속에 파고 드네요


But it's only when I sleep.... See you in my dreams, (dreams)

내 꿈속에서만 당신을 봅니다

You got me spinning round and round

당신은 내 주위를 돌고

Turning upside-down But I only hear you breathe

나는 당신의 숨결을 듣네요

In bed I lie No need to cry My sleeping cry

잠들면 나는 거짓으로 울 필요는 없습니다.

Up to the sky Where angels fly I'll never die only when I sleep..

천사가 있는 하늘까지 날아갈래요. 나는 결코 잠들뿐 죽지는 않을꺼예요



가져온 곳: [스쿠버 홀릭] 카페  글쓴이: 케씨  바로 가기

'영화' 카테고리의 다른 글

[스크랩] [영화] 나카타2  (0) 2005.10.21
[스크랩] 올드보이  (0) 2005.09.29
[스크랩] 영화보기(불멸의여인)  (0) 2005.08.12
[외국영화] [나인 야드 2]  (0) 2005.08.08
[외국영화]] 크로우2  (0) 2005.08.08